صنعت خودروسازی؛ عاملی کلیدی در تفاوت استراژدی کارخانههای فولادی آمریکا.
براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، یک توزیعکننده در بازار گفت: کارخانههای غرب میانه آمریکا نسبت به کارخانههای جنوب، بیشتر توسط قرارداد با صنایع خودروسازی اداره میشوند که دلیلی برای این کارخانهها به حساب میرود تا رقابت کمتری در بازار اسپات داشته باشند.
شرکتهای خودروسازی بزرگترین خریداران مقاطع تخت فولادی به شمار میروند و به قراردادها نسبت به بازار اسپات وابستهتر هستند.
تولیدکنندگان در جنوب – جایی که تولیدات خودروسازی و قراردادهای مربوطه به طور معمول رایج نیستند – ممکن است انگیزه بیشتری نسبت به رقابت در بازار اسپات داشته باشند. علاوه بر این، بخش نفت و گاز بازار هدف اصلی بازار جنوب هستند و اغلب قیمت این مقاطع فولادی برای این بخش کمتر است.
احتمال اینکه شما از فروش فولاد به بخش خودروسازی سود بیشتری نسبت به فروش محصولات پاییندست زنجیره در جنوب – به عنوان مثال تگزاس – که بزرگترین صنعت، نفت و گاز می باشد و بازاری رقابتی است، بسیار بالاست. محصولات فولادی صنعت خودروسازی نسبت به نفت و گاز خاصتر هستند که منجر به کاهش قیمتها در جنوب میشود.